فروش اینترنتی ایزوگام - 09120660185

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

فروش اینترنتی ایزوگام - 09120660185

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

فروش اینترنتی ایزوگام - 09120660185

فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان

دارای نشان استاندارد ملی ایران

با ضمانت ده ساله شرکت و بیمه نامه پنج ساله

شماره های تماس :

همراه ۱ : ۰۹۱۸۳۶۵۵۵۷۹

همراه ۲ : ۰۹۱۲۰۶۶۰۱۸۵

فکس : ۰۲۱۸۹۷۷۲۲۶۲

تلفن : ۰۸۶۴۴۲۲۲۳۸۰

مدیر فروش : عرفانی

آدرس :‌ استان مرکزی – دلیجان – شهرک صنعتی

ایزوگام دلیجان ~ 09120660185


از قیرگونی برای عایق کاری استفاده می‌شود. و به منظور تثبیت قیر از گونی استفاده می‌شود. الیاف گونی نقش مسلح کننده قیر را دارند و قیر را در محل خود تثبیت می‌کنند. قیرگونی به دو شکل اجرا می شود یک لایه و دو لایه: یک لایه:ابتدا یک لایه قیر سپس یک لایه گونی و دوباره روی آن یک لایه قیر می ریزند. دو لایه:ابتدا یک لایه قیر سپس روی آن یک لایه گونی و دوباره یک لایه قیرو روی آن یک لایه گونی و در آخر یک لایه قیر می ریزند. توجه:ضخامت قیر گونی در حدود 2تا 3 سانتی متر است. آهک و شفته آهکی قیر را فاسد می‌کنند و نباید در زیر قیرگونی از این ملات استفاده شود و برای این کار ملات ماسه سیمان مناسب‌تر است.

 روش اجرای قیرگونی در سطوح :

۱) سطح زیرسازی  باید کاملاً تمیز شود.
۲) یک قشر قیر ۷۰/۶۰ به صورت ذوب شده و به میزان حدود ۲ کیلوگرم در مترمربع به طور یکنواخت بر روی سطوح افقی و قائم بام پخش گردد، به نحوی که این سطوح را کاملاً بپوشاند. مصرف قیر مایع زودگیر RC2 در هوای سرد بهتر از قیر ذوب شده است.
۳) یک گونی خشک پاک بر روی سطح قیراندود پهن نموده و پس از رفع چروک خوردگیهای احتمالی آن را بر روی سطح بام فشار دهند، به قسمی که در همه جا کاملاً به لایه قیر بچسبد.

۴) لایه‌ای از مخلوط هموژن قیر ۷۰/۶۰ و قیر دمیده (برای اقلیمهای معتدل و سرد قیر ۲۵/۸۵ و برای نواحی گرمسیر و نقاط گرم ساختمان قیر ۱۵/۹۰) به حالت مذاب و به اندازه ۵/۱ کیلوگرم در هر مترمربع به صورت یکنواخت بر روی گونی پخش گردد.
۵) یک لا گونی دیگر با شرایطی که در بند ۳ گفته شد، عمود بر لایه زیرین بر روی سطح قیراندود گسترده شود.
۶) چنانچه عایقکاری مطابق نقشه‌ها و مشخصات بیش از ۲ لا گونی و سه قشر قیر باشد، لایه‌های بعدی قیر و گونی بر طبق بندهای ۳ و ۴ اجرا گردند.
۷) قشری از مخلوط قیر ذوب شده ۷۰/۶۰ و قیر دمیده به نسبت ۱ به ۲ به میزان ۵/۱ کیلوگرم در مترمربع بر روی آخرین لایه گونی پخش گردد.

۸) لایه‌های عایق قائم دیوارهای دست‌انداز پیرامون بام، دور محل عبور کانالهای کولر و هواکشها و دودکشها و لوله‌های تأسیسات و مانند اینها را باید حداقل ۳۰ سانتیمتر بالاتر از سطح بام اجرا نموده و به عرض حداقل ۱۰ سانتیمتر به طور افقی روی دیوار برگرداند و لایه محافظ عایق روی آنها را اجرا کرد. برای جلوگیری از تماس لایه‌های عایق قائم با سطوح گرم و دودکشها، باید قبل از عایقکاری دور دودکشها را با یک لایه عایق حرارتی یا مصالح مجوف پوشانده و سپس اقدام به عایقکاری قائم نمود.

۹) در لبه‌های بالکنها و تراسها در نقاطی که به جای دیوار جان‌پناه، نرده پیش‌بینی شده است، باید ماهیچه‌ای از ملات سیمان ۳ : ۱ به ضخامت حداقل ۵ سانتیمتر ایجاد گردد و عایقکاری روی آن اجرا شود.

۱۰) عایقکاری محل لگنچه، ناودان باید با دقت کافی انجام گیرد و در این محل لایه اول عایق باید تا داخل لوله آب‌رو ناودان اجرا شود، سپس کف‌خوابی به ابعاد حداقل ۵۰ * ۵۰ سانتیمتر از ورق مسی یا فولاد گالوانیزه بر روی این لایه عایق قرار داده شود، لایه‌های بعدی عایق روی این کف‌خواب، اجرا و تا داخل لوله کف‌خواب ادامه یابد و بالاخره صافی آب‌رو بر روی آنها قرار داده شود. چنانچه محل ناودان در گوشه بام قرار گیرد، کف‌خواب باید به شکل هندسی مناسب بوده و در محل برخورد با دست‌انداز یا دیوار دارای لبه‌های قائم باشد.