فروش اینترنتی ایزوگام - 09120660185

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

فروش اینترنتی ایزوگام - 09120660185

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

فروش اینترنتی ایزوگام - 09120660185

فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان

دارای نشان استاندارد ملی ایران

با ضمانت ده ساله شرکت و بیمه نامه پنج ساله

شماره های تماس :

همراه ۱ : ۰۹۱۸۳۶۵۵۵۷۹

همراه ۲ : ۰۹۱۲۰۶۶۰۱۸۵

فکس : ۰۲۱۸۹۷۷۲۲۶۲

تلفن : ۰۸۶۴۴۲۲۲۳۸۰

مدیر فروش : عرفانی

آدرس :‌ استان مرکزی – دلیجان – شهرک صنعتی

ایزوگام دلیجان ~ 09120660185

۱۳۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

جهت خرید و دریافت قیمت روز هر متر ایزوگام دلیجان و بهترین انواع برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.انتخاب ایزوگام : در هنگام خرید ایزوگام باید به موارد مختلفی توجه کرد، تا بتوانیم ایزوگام مورد نیاز خود را انتخاب کنیم.یکی از این موارد، انتخاب ایزوگام متناسب با شرایط آب و هوایی است، لذا بررسی کلاس آب و هوایی ایزوگام ها، نکته ای مهم در هنگام تهیه این اقلام است. متاسفانه برخی از افراد تنها به مرغوبیت یک ایزوگام توجه دارند و تأثیرات آب و هوایی را بر روی ایزوگام نادیده می گیرند. هر رول ایزوگام 10 متر میباشد شما خریدار گرامی جهت دریافت قیمت هر متر ایزوگام دلیجان کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۵
ایزوگام عرفانی
جهت خرید و دریافت قیمت انواع ایزوگام های استاندارد دلیجان و بهترین برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید. انواع برندهای معتبر ایزوگام دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و TUV اتریش و پنج سال ضمانت بیمه ایران و ده سال ضمانتنامه کتبی شرکت ،جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع ایزوگام کافیست با ما تماس بگیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۳
ایزوگام عرفانی
خرید انواع ایزوگام فویلدار صادراتی دلیجان دارای استانداردهای معتبر ایران و اروپا و ضمانت پنج ساله بیمه ایران و ضمانتنامه ده ساله کتبی شرکت ، در سراسر ایران مهیا شد کافیست با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش و به آسانی در محل پروژه یا منزل در سراسر ایران تحویل بگیرید. دو لایه استاندارد با روکش آلومینیوم : این نوع لایه با استفاده از قیر مخصوص ایزوگام با فرمول اختصاصی و لامینت کردن یک روکش آلومینیوم تولید شده است قیر مخصوص به کار رفته باعث افزایش مقاومت لایه در برابر عوامل محیطی و جوی و روکش آلومینیوم باعث افزایش طول عمر مفید لایه تا حدود دو برابر شده است. ترکیبات : ترکیبات بکار رفته در لایه روکش دار  شامل یک لایه پلی استر ، قیر مخصوص ایزوگام و یک لایه پشم شیشه (تیشو) و روکشی از آلومینیوم همراه با پلی اتیلن فیلم می باشد. مشخصات ظاهری : لایه روکش دار در ابعاد 10*1 متر (طول*عرض) و ضخامت 4 میلیمتر و وزن تقریبی 40 کیلوگرم به صورت رولهای وکیوم شده تولید می گردد  برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول در محل پروژه یا منزل در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۲۱
ایزوگام عرفانی
جهت خرید و دریافت قیمت انواع ایزوگام فویلدار دلیجان و بهترین انواع برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید. شما می توانید به روز ترین قیمت های انواع ایزوگام را در هر زمانی از ما بخواهید ما در تلاشیم تا برای شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را ارائه دهیم کافیست قیمت های ما را با بقیه فروشندگان مقایسه فرمایید. واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۲۰
ایزوگام عرفانی
اگر قصد خرید ایزوگام دلیجان و دیگر برندهای معتبر ایزوگام دلیجان در سراسر کشور را دارید کافیست هم اکنون برای استعلام قیمت به روز با ما تماس بگیرید. ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیاد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل جهت موارد ذیل می‌باشد: پشت بام‌ها ایرانیت پی ساختمان استخرها مخازن آب تونل‌ها کانال‌های آبیاری سرویس‌های بهداشتی سردخانه‌ها سدها پل‌های هوایی باند فرودگاه پارکینگ‌های طبقاتی مرغداری‌ها لوله‌های آب گاز، نفت دامداری‌ها و غیره... شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل با ما تماس بگیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۱۸
ایزوگام عرفانی
فروش ایزوگام دلیجان با شرایط ویژه در سراسر ایران آغاز شد برای خرید و مشاوره تخصصی کافیست با ما تماس بگیرید.ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند.عمر مفید ایزوگام 15 سال است، به همین خاطر استفاده از این نوع عایق از نظر اقتصادی بسیار با صرفه است.پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی ، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است  در چنین شرایطی رشد سریع واحدهای تولیدی عایق رطوبتی، همگام با گسترش ساختمان‌سازی‌ها، در کشور قابل توجه است. برای خرید و مشاوره تخصصی با کارشناسان مجرب ما کافیست با ما تماس بگیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۱۷
ایزوگام عرفانی
اگر قصد خرید ایزوگام از برندهای معتبر ایزوگام دلیجان در سراسر کشور را دارید کافیست هم اکنون برای استعلام قیمت به روز با ما تماس بگیرید. واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود. شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل با ما تماس بگیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۱۴
ایزوگام عرفانی
تفاوت عایق رطوبتی بام با عایق رطوبتی پیش ساخته PBGM :1.عایق رطوبتی بام : محصولی است متشکل از الیاف آلیی و معدنی بصورت بافته  یا نبافته که با ترکیبات قیری اصلاح شده با پلیمرهای دارای خواص پلاستیکی یا الاستیکی اشباع شده است جهت کاربرد در عایقکاری بام ساختمان.2.عایق رطوبتی پیش ساخته PBGM  : محصولی است متشکل از الیاف ژئوممبرن یا ژئو تکستایل که با ترکیبات قیری اصلاح شده اشباع شده است جهت کاربرد در زیر پوشش بتنی ، ساخت و تعمیر و آب بندی کانالها . الیاف مورد استفاده در عایق بام از جنس پلی استر ریسایکل یا پلی استرهای بازیافتی با وزن5 ±105 گرم است ولی درعایق PBGM از الیاف ژئوممبرن یا ژئو تکستایل استفاده میشود که از پلی اتیلن سنگین با چگالی بالا یا گرانول خالص پلی استر با وزن بالای 200 گرم تهیه میشود.تفاوت بافت ژئوتکستایل در  PBGM  نسبت به پلی استر در عایق بام:1. فشردگی و انسجام و خاصیت نفوذ ناپذیری نسبت به انواع سیالات مثل : آب و مواد شیمیایی و نفتی2.مقاومت در برابر نور آفتاب3. مقاومت شیمیایی بسیار بالا4. خواص کششی بارزکه این خواص ذکر شده در بالا الیاف ژئوتکستایل را جهت پروژه های مرتبط به زمین مناسب نموده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۵۲
ایزوگام عرفانی
ایزوگام، نام بازرگانی گونه‌ای عایق آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید. ایزوگام، نام بازرگانی گونه‌ای عایق آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید. ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام بطور میانگین ۱۰ سال است. ایزوگام پدیده‌ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی(تجربه) و فناوری در راستای ایمن سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد. لایه‌های گوناگون به ترتیب از رو به کف به شرح زیر می‌باشد:1: لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film) یا پودر معدنی(mineral powder) یا فویل آلومینیوم2:بافت3:پلی‌استر 4:مواد افزودنی ویژه5: لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film) . در ایران بیشتر تولید کنندگان ایزوگام، در منطقه دلیجان مستقر هستند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۵۸
ایزوگام عرفانی
فروش ایزوگام شرق گستر دلیجان و انواع برندهای معتبر ایزوگام دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و TUV اتریش و پنج سال ضمانت بیمه ایران و ده سال ضمانتنامه کتبی شرکت ، در سراسر ایران ،جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع ایزوگام کافیست با ما تماس بگیرید. دو لایه استاندارد با روکش آلومینیوم : این نوع لایه با استفاده از قیر مخصوص ایزوگام با فرمول اختصاصی و لامینت کردن یک روکش آلومینیوم تولید شده است قیر مخصوص به کار رفته باعث افزایش مقاومت لایه در برابر عوامل محیطی و جوی و روکش آلومینیوم باعث افزایش طول عمر مفید لایه تا حدود دو برابر شده است ترکیبات : ترکیبات بکار رفته در لایه روکش دار  شامل یک لایه پلی استر ، قیر مخصوص ایزوگام و یک لایه پشم شیشه (تیشو) و روکشی از آلومینیوم همراه با پلی اتیلن فیلم می باشد. مشخصات ظاهری : لایه روکش دار در ابعاد 10*1 متر (طول*عرض) و ضخامت 4 میلیمتر و وزن تقریبی 40 کیلوگرم به صورت رولهای وکیوم شده تولید می گردد  برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول در محل پروژه یا منزل در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۱۳
ایزوگام عرفانی